58'inci Piyade Eğitim Alay Komutanlığı


58'inci Piyade Egitim Alay Komutanligi
58'inci Piyade Egitim Alay Komutanligi



Geçtiğimiz günlerde 93/2 tertiplerin acemi birlikleri açıklanmasıyla birlikte vatan görevine gitmek üzere geri sayıma başladık.Öncelikle 93/2 gitme konusuna bir açıklık getirmek istiyorum.89 doğumlu olarak vaktinde gitmiş olsam şimdiye çoktan gelmiş olacaktım.Üniversitenin sakız gibi uzaması sonucu başlarım üniversitesine de kısa dönemine de dedim ve okulu bırakarak askerlikle ilgili gerekli işlemleri yaptım.Sonuç olarak yaşıtlarınla gitmiyor olmak sıkıntılı bir durum olsada ben fazla takılmıyorum bu duruma.

Normalde 2. tertiplerin sevkleri Mayıs ayında yapılıyordu.Ancak bu sene yeni bir icat çıkarmışlar ve Mayıs başı ve Haziran ortası olmak üzere 2 gurupta gönderiyorlar.Bizimde kısmetimizde Haziranda gitmek varmış ki 2. guruba düşmüşüz.Birliği ve sevk tarihini aşağıda belirttim.Aynı birliğe çıkan yada bu dönem gidecek olan varsa gideceği yerleri yorum bölümünde belirtebilirsiniz.



3'ÜNCÜ P.EĞT.TUG. 58'İNCİ P.EĞT.A.K.LIĞI/BURDUR MERKEZ

Sevk : 19 Haziran 2013







Yorumlar

  1. Kerem Güneş24 Nisan 2013 06:23

    Şimdiden hayırlı tezkereler kardeşim.

    YanıtlaSil
  2. Güzel yere düşmüşsün şimdiden hayırlı tezkereler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler , memleketin her ili bizim neresi derlerse istikamet orası :)

      Sil
  3. kardeş merhaba .. hayırlısı olsun.. bende aynı bölüğe düştüm..bende geç gideceğim askere 87 doğumluğum bakalım hayırlısı olur inşallah..

    YanıtlaSil
  4. sendeki durumun aynısı bnde var be kardeşim bnde ordayım :)

    YanıtlaSil
  5. bende 90 lıyım banada yeni düştü orası siz gitmişsinizdir şimdiye. nasıl oralar anlatırmısınız kardeşler

    YanıtlaSil
  6. 7 kasımdada ben geliyorum kardeşler oraya. acemilik oraya düştü. anlatırmısınız siz ordan geçmişsinizdir nasıl bir yerdir.

    YanıtlaSil
  7. 3 ÜNCÜ P.EĞT.TUG. 58 İNCİ P.EĞT.A.K.LIĞI/BURDUR MERKEZ

    bende geliyorum 6 şebatta burdura selam herkese

    YanıtlaSil
  8. 3 ÜNCÜ P.EĞT.TUG. 58 İNCİ P.EĞT.A.K.LIĞI/BURDUR MERKEZ

    bende 6 şubatta geliyorum herkese selam

    YanıtlaSil
  9. 19 Haziran 2014 de ordayım senden tam bir yıl sonra anlat biraz nasıl bir yer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözünü korkutmak gibi olmasında Allah kurtarsın kardeş...

      Sil
  10. 12 mayista teslim olacagu insallah Sofor olarak. Egitimi hakkinda bilgisi olan arkadaslar bahseder ise sevinirim simdiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
  11. bende 20 haziran 2015 de ordayım senden tam 1 yıl önce ondan 2 yıl önce nasıl bi yer sen anlat

    YanıtlaSil

Yorum Gönder