Blogger İletişim Formu Düzenleme


Merhabalar , blogumun ilk paylaşımı bir blogger eklentisidir.Bu yazımda sizlere blogger iletişim formu düzenlemeyi anlatacağım.Genel olarak blogda bir konu üzerinde yoğunlaşmak yerine kategoriler bölümünde gördüğünüz tüm konnular hakkında zaman içinde paylaşımlar bulabileceksiniz.Lafı uzatmandan anlatıma geçeyim.

1. Adım : Google Drive a giriyoruz.
2. Adım : Oluştur sekmesinden Form seçeneğine tıklıyoruz.



3. Adım : Karşımıza çıkan sayfada Soru Başlığı , Soru Türü seçeneklerini düzenleyip Tamamlandı seçeneğini tıklıyoruz.Yanıtlanması zorunlu soru alanını dilerseniz seçebilirsiniz size kalmış bir şey.
Öğe ekle seçeneğine tıklayarak sonraki adıma geçiyoruz.




4. Adım : 3. adımda olduğu gibi yine aynı işlemleri yapıyoruz.




5. Adım : Tıpkı 3. ve 4. adımda olduğu gibi düzenlemelerimizi yapıyoruz.Fakat burda tek bir fark var. Soru Türü seçeneğini ''Metin'' değil ''Paragraf'' olarak seçiyoruz.






6. Adım : Bütün adımları tamamladığınızda blogunuza aşağıdaki gibi bir iletişim formu ekleyebilirsiniz.

Yorumlar