Blogger Resimleriniz Oval Gözüksün...




Merhabalar.
Blogunuzda paylaştığınız resimlere ovallik kazandıracak bir kod paylaşmak istiyorum.Blogunuza ekleyeceğiniz bu kod sayesinde resimlerinize daha şık bir görünüm kazandırabilirsiniz.Sadelikten hoşlanmayan , şık tasarım ve görünüme önem veren arkadaşlar için çok faydalı olacağını düşünüyorum.Lafı uzatmadan anlatıma geçelim...


1. Adım : Blogger>Şablon>Html'yi düzenle ve Widget şablonlarını genişlet tıkladıktan sonra html kodları arasından aşağıdaki kodu buluyoruz.




]]></b:skin>



2. Adım : Bulduğumuz kodun hemen üzerine gelecek şekilde aşağıda vermiş olduğum kodu ekliyoruz ve şablonu kaydediyoruz.







.circle {
  display: block;
  width: 150px;
  height: 150px;
  margin: 1em auto;
  background-size: cover;
  background-repeat: no-repeat;
  background-position: center center;
  -webkit-border-radius: 99em;
  -moz-border-radius: 99em;
  border-radius: 99em;
  border: 5px solid #eee;
  box-shadow: 0 3px 2px rgba(0, 0, 0, 0.3);  
}



3. Adım : Bu işlemleri yaptıktan sonra konu içerisinde resimlere uygulayabilmek için her defasında aşağıdaki kodu kullanmanız gerekiyor.




<div class="circle" style="background-image: url('Resim Url');"></div>



Yorumlar