GaripBlogcu Tema Değişikliği

GaripBlogcu Kişisel Blog ve Fazlası

Merhaba arkadaşlar.
Uzun süredir aklımda olan tema değişikliği sorununu dün akşam itibariyle kafamdan silmiş bulunuyorum.
Sıfırdan tema kodlamaya hem vaktim olmadığı için hemde bu konuda henüz yeterli olmadığımı düşündüğümden dolayı önümde iki seçenek vardı.
Birincisi kafamdaki tasarıma uygun ücretsiz bir tema bulmak.İkincisi ücretli tema yaptırmak yada hazır ücretli tema almak.
Yukarıda da belirttiğim gibi uzun süredir temayı değiştirmeyi düşündüğüm için sürekli bir arayış içerisindeydim.Google arama sonuçlarında çıkan ücretli - ücretsiz blogger temalarının neredeyse hepsini kontrol ettim diyebilirim :). Netice itibariyle şuan kullandığım Gravel v1 isimli ücretsiz temayı buldum.
Gravel v1 teması tasarım olarak benim düşündüğümden daha güzel diyebilirim.Bu nedenle uzunca bir süre tema değiştirmeyi düşünmüyorum.

Yeni görünüm ile ilgili olumlu - olumsuz görüşlerinizi ve varsa hatalı olan yerleri yorum bölümünü kullanarak belirtirseniz sevinirim.

Yorumlar